Day 12 - The last day

25 augustus 2018 - San Francisco, California, Verenigde Staten

We zijn aan onze laatste dag toegekomen. Het was een mooie reis, maar we willen beiden nu wel weer naar huis. Morgenochtend is de vlucht, via Houston terug naar Amsterdam. Maar wat te doen op deze laatste dag. Luka moet eerst aan de studie, dan bedenk ik wel wat. Luka is klaar met z’n studie uur en mijn programma is nog steeds blanco. Omdat we geen zin hebben in toeristen, slenteren enzo wordt het een rondje Bay. Via Richmond, Berkeley, Oakland, San Leandro, Hayward en San Mateo eindigen we in San Francisco.

In Berkeley in een mega Target nog even wat laatste spullen gekocht, sokken, kauwgom en een handbagage koffertje (don’t ask).

In San Francisco onze laatste landmark van de reis bezocht, the ‘Full House’ house. Het huis waar de serie over een vader met zijn broer en zwager 3 dochters probeert groot te brengen.

‘s Avonds houden we het simpel, we eten in het hotel, pakken onze koffers en zetten de wekker op 4 uur 😳.